تبلیغات
For All The Warriors - نرمش های قبل از خواب
For All The Warriors
Fight to the death for humanity

لینکدونی

آرشیو

لینکستان

← آمار وبلاگ

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :

نرمش های قبل از خواب



قبل از خواب زمان بسیار مناسبی برای انجام چند نرمش سبك است.با انجام نرمش های مناسب قبل از خواب بدن شما آرامش یافته و می توانید خیلی راحت تر بخوابید. فراموش نكنیدكشش ها همیشه باید ملایم و همراه با نفس های عمیق انجام شود.
-1 حركت اول یك كشش بسیار ساده است.به پشت روی زمین دراز بكشید.انگشتان را در هم قفل كرده و پشت سر قرار دهید.حالا دو تیغه پشت را به سمت هم بكشید تا در قسمت بالای پشت فشار ملایمی را حس كنید.هنگام انجام این عمل، قفسه سینه به سمت بالا حركت خواهد كرد.این كشش را برای 10 ثانیه حفظ كرده و بعد از استراحت سه بار دیگر آن را تكرار كنید.
-2 حالا همان طور كه روی زمین دراز كشیده اید پای چپ را به سمت سینه بالا بكشید.پشت سرتان در صورت امكان روی زمین باشد اما فشار وارد نكنید.اگر قرار دادن سر روی زمین فشار ایجاد می كند،یك بالش كوچك را زیر سرتان بگذارید.پای دیگر باید كاملا صاف باشد ولی زانویتان را قفل نكنید.پس از 30 ثانیه این حركت را برای پای راست انجام دهید.این نرمش به آهستگی عضلات پشت و زیر ران را دچار كشش می كند.
-3 برای انجام این حركت زانوها را خم كرده و كف پاها را به هم بچسبانید. بدن شما باید در وضعیت راحتی باشد.فشار وارد نكنید و فقط بگذرید نیروی جاذبه زمین كشش را ایجاد كند. با قرارگیری در این وضعیت لگن، عضلات خاصره تحت كشش قرار می‌گیرد. برای 30 ثانیه در همین وضعیت بمانید.
-4 حالا زانوهایتان را به هم نزدیك كرده و كف پاهایتان را روی زمین بگذارید. انگشت ها را در هم قفل كرده و زیر سر بگذارید. پای چپ را روی پای دیگر انداخته و به وسیله آن پای راست را به سمت زمین بكشید. با انجام این حركت كشش را در پهلو و در بغل باسن و قسمت پایینی پشت حس خواهید كرد. در هنگام انجام این نرمش باید قسمت بالایی پشت،پشت سر،شانه ها و آرنج هایتان را روی زمین نگه دارید.این كشش را برای 20 ثانیه ادامه دهید و سپس آن را برای پای دیگر تكرار كنید.یادتان باشد كه در این نرمش قرار نیست زانوی شما به زمین برسد و فقط یك كشش در حد توانایی شما مورد نظر است.
-5 نرمش آخر هم یك كشش بسیار آسان و ملایم است.زانوها را در حالی كه كف پاها روی زمین است خم كنید.یك دست را در حالی كه كف آن به سمت بالاست به موازات بدن در بالای سر قرار دهید.دست دیگر را كه كف آن روی زمین قرار دارد به سمت پا بیاورید. هم زمان با فشار به پشت و شانه ها سعی كنید انگشتان را در جهت مخالف كشش دهید.این كشش آسان را برای 10 ثانیه ادامه دهید.این كشش را باید حداقل سه بار برای هر سمت بدن تكرار كنید.در هنگام انجام این نرمش باید قسمت پایین پشت پا در حال استراحت باشد.

 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر

درباره وبلاگ

این وبلاگ برای استفاده علاقه مندان به هنر های رزمی است.
مدیر وبلاگ : Mohammad Hosein Basiri

آخرین پست ها

جستجو

نظرسنجی

  • زیبا ترین ورزش رزمی به نظر شما کدام است؟









نویسندگان