تبلیغات
For All The Warriors - نرمش های قبل از خواب
For All The Warriors
Fight to the death for humanity

لینکدونی

آرشیو

لینکستان

← آمار وبلاگ

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :

نرمش های قبل از خواب



قبل از خواب زمان بسیار مناسبی برای انجام چند نرمش سبك است.با انجام نرمش های مناسب قبل از خواب بدن شما آرامش یافته و می توانید خیلی راحت تر بخوابید. فراموش نكنیدكشش ها همیشه باید ملایم و همراه با نفس های عمیق انجام شود.
-1 حركت اول یك كشش بسیار ساده است.به پشت روی زمین دراز بكشید.انگشتان را در هم قفل كرده و پشت سر قرار دهید.حالا دو تیغه پشت را به سمت هم بكشید تا در قسمت بالای پشت فشار ملایمی را حس كنید.هنگام انجام این عمل، قفسه سینه به سمت بالا حركت خواهد كرد.این كشش را برای 10 ثانیه حفظ كرده و بعد از استراحت سه بار دیگر آن را تكرار كنید.
-2 حالا همان طور كه روی زمین دراز كشیده اید پای چپ را به سمت سینه بالا بكشید.پشت سرتان در صورت امكان روی زمین باشد اما فشار وارد نكنید.اگر قرار دادن سر روی زمین فشار ایجاد می كند،یك بالش كوچك را زیر سرتان بگذارید.پای دیگر باید كاملا صاف باشد ولی زانویتان را قفل نكنید.پس از 30 ثانیه این حركت را برای پای راست انجام دهید.این نرمش به آهستگی عضلات پشت و زیر ران را دچار كشش می كند.
-3 برای انجام این حركت زانوها را خم كرده و كف پاها را به هم بچسبانید. بدن شما باید در وضعیت راحتی باشد.فشار وارد نكنید و فقط بگذرید نیروی جاذبه زمین كشش را ایجاد كند. با قرارگیری در این وضعیت لگن، عضلات خاصره تحت كشش قرار می‌گیرد. برای 30 ثانیه در همین وضعیت بمانید.
-4 حالا زانوهایتان را به هم نزدیك كرده و كف پاهایتان را روی زمین بگذارید. انگشت ها را در هم قفل كرده و زیر سر بگذارید. پای چپ را روی پای دیگر انداخته و به وسیله آن پای راست را به سمت زمین بكشید. با انجام این حركت كشش را در پهلو و در بغل باسن و قسمت پایینی پشت حس خواهید كرد. در هنگام انجام این نرمش باید قسمت بالایی پشت،پشت سر،شانه ها و آرنج هایتان را روی زمین نگه دارید.این كشش را برای 20 ثانیه ادامه دهید و سپس آن را برای پای دیگر تكرار كنید.یادتان باشد كه در این نرمش قرار نیست زانوی شما به زمین برسد و فقط یك كشش در حد توانایی شما مورد نظر است.
-5 نرمش آخر هم یك كشش بسیار آسان و ملایم است.زانوها را در حالی كه كف پاها روی زمین است خم كنید.یك دست را در حالی كه كف آن به سمت بالاست به موازات بدن در بالای سر قرار دهید.دست دیگر را كه كف آن روی زمین قرار دارد به سمت پا بیاورید. هم زمان با فشار به پشت و شانه ها سعی كنید انگشتان را در جهت مخالف كشش دهید.این كشش آسان را برای 10 ثانیه ادامه دهید.این كشش را باید حداقل سه بار برای هر سمت بدن تكرار كنید.در هنگام انجام این نرمش باید قسمت پایین پشت پا در حال استراحت باشد.

What do you do for a strained Achilles tendon?
دوشنبه 30 مرداد 1396 12:30 ب.ظ
Awesome blog! Do you have any recommendations for aspiring writers?
I'm planning to start my own blog soon but I'm a little lost on everything.

Would you suggest starting with a free platform like
Wordpress or go for a paid option? There are so many choices out there that I'm
completely overwhelmed .. Any ideas? Many thanks!
valenciakensgyjctn.jimdo.com
جمعه 20 مرداد 1396 10:29 ب.ظ
If you want to grow your familiarity just keep visiting this website and be updated with the
hottest news update posted here.
How do you get taller?
جمعه 13 مرداد 1396 09:12 ق.ظ
My brother recommended I may like this blog.
He was totally right. This publish truly made my day.
You cann't consider simply how so much time I had spent for
this info! Thank you!
How do I stretch my Achilles tendon?
جمعه 6 مرداد 1396 09:10 ب.ظ
Whoa! This blog looks exactly like my old one! It's on a entirely different subject but it has
pretty much the same layout and design. Outstanding choice of colors!
ettiemismit.weebly.com
شنبه 31 تیر 1396 12:28 ب.ظ
Your means of telling all in this post is in fact pleasant, every one can easily be aware of
it, Thanks a lot.
deeplyopti014.livejournal.com
شنبه 24 تیر 1396 06:06 ب.ظ
Hi, after reading this remarkable piece of writing i am as
well delighted to share my knowledge here with friends.
foot pain after pregnancy
دوشنبه 22 خرداد 1396 06:11 ق.ظ
Because the admin of this website is working, no question very quickly it will be famous, due to its feature contents.
loweuypupxvmne.jimdo.com
یکشنبه 21 خرداد 1396 10:19 ق.ظ
Yes! Finally something about fuck it.
earleanrhatigan.blog.fc2.com
چهارشنبه 3 خرداد 1396 08:00 ق.ظ
Hi there it's me, I am also visiting this site on a regular basis,
this site is really good and the visitors are in fact sharing nice thoughts.
earthyovertone197.soup.io
شنبه 30 اردیبهشت 1396 02:31 ب.ظ
My spouse and I stumbled over here coming
from a different page and thought I might as well check things out.

I like what I see so now i'm following you. Look forward to finding out
about your web page yet again.
http://louveniapetrina.weebly.com/
جمعه 29 اردیبهشت 1396 03:52 ق.ظ
Inspiring story there. What happened after? Take care!
http://teresiabraune.wordpress.com/2015/03/28/everything-you-will-need-to-understand-about-heel-aches
سه شنبه 26 اردیبهشت 1396 04:20 ق.ظ
magnificent issues altogether, you just won a new reader.

What could you recommend about your submit that you simply made
some days ago? Any certain?
BHW
سه شنبه 29 فروردین 1396 03:44 ق.ظ
Hello everyone, it's my first visit at this web site, and paragraph is actually fruitful in support of me, keep up posting
these types of articles or reviews.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر

درباره وبلاگ

این وبلاگ برای استفاده علاقه مندان به هنر های رزمی است.
مدیر وبلاگ : Mohammad Hosein Basiri

آخرین پست ها

جستجو

نظرسنجی

  • زیبا ترین ورزش رزمی به نظر شما کدام است؟









نویسندگان