تبلیغات
For All The Warriors - کشش
For All The Warriors
Fight to the death for humanity

لینکدونی

آرشیو

لینکستان

← آمار وبلاگ

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :

کشش

کشش(پیوگی):

روش صحیح تمرینات کششی به شما این امکان را می دهد که حتی بدون انجام تمرینات نرمشی از انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار باشید .برخورداری از این سطح بالای انعطاف چه برای ورزشکار باعث بهره گیری با صرفه تر از انرژی و چه برای مربیان جهت اجرای یک تکنیک بصورت بیدرنگ کمک زیادی خواهد کرد.
نکته مهم دیگر اینکه، این نرمشها را مرتبا انجام دهید. برای مثال سعی کنید آنرا در برنامه روزانه خود جای دهید.




کشش عضلات زیر ران

پا های خود را با عرض زیاد از هم بازی کنید. از یک سمت توسط یک پا سعی کنید بنشینید – پا را از زانو خم کنید (مانند تصویر). در همین شرایط 8 تا 10 ثانیه بمانید.

حداقل سعی کنید که این حرکت را 5 مرتبه برای هر پا انجام دهید.




کشش کمر تا زیر بغل

پا ها را تا حدی بیش از اندازه شانه ها از هم باز کنید و به مانند شکل بایستید. یک دست خود را به کمبر تکیه دهید، دست دیگر را به بالا ببرید. سپس خود را به سمت دستی که به کمر تکیه داده شده است طوری خم کنید که احساس کشش را از کمر تا زیر بغل دست دیگر حس کنید.

در این شرایط 8 تا 10 ثانیه بمانید، سپس دستهایتان را عوض کنید. این حرکت را دست کم 5 بار برای هر سمت تکرار کنید.





کشش عضلات پشت ران

برروی سطح زمین بخوابید. پای چپ خود را از زانو تا کنید و به سمت بالا نگه دارید. در این حالت پای راست را نیز بروی زانو به اندازید (مانند تصویر). دو دستتان را به پشت ران پای چپ غلاب کنید. سپس با دو دست پای چپ را طوری بکشید که فشار و کشش را در پشت ران راست خود احساس کنید.

زمان اجرای این حرکت نیز 8 تا 10 و پنج مرتبه برای هر پا توصیه می شود.

حرکت دراز و نشست
به پشت بخوابید ( بدین صورت که پشت و پاها صاف به روی زمین قرار گیرند ) و دستها یا پشت گردن باشند و یا به روی سینه جمع شده باشند . بطور آهسته شانه ها را حدود ۱۵-۱۰ سانتیمتر از زمین بطرف بالا بکشانید . این حرکت را بیشتر از ۱۰ مرتبه انجام ندهید زیرا به گردن فشار می آید .

بغل کردن زانو
به پشت بخوابید ، زانوها را بگیرید و آهسته بطرف سینه بیاورید ، آهسته شانه ها و پشت بدن را بطرف بالا بکشید تا زمانی که به راحتی نفس بکشید و ۱۲ تا ۱۶ شماره ادامه دهید .


کشش زیر زانو
به پشت بخوابید . زانوی راست را بلند کنید بصورتیکه پای راست دقیقاً عمود بر زمین باشد و پا را در این حالت کششی نگهدارید . برای ایجاد کشش در این حرکت می توانید از یک باند کشی نیز استفاده کنید . باند کشی را دور کف پا ببندید و پا را داخل آن برای ایجاد کشش قرار دهید ؛ حرکت را با پای چپ نیز تکرار کنید .
نشستن قورباغه ای
بر روی زمین بنشینید . زانوها به طرفین باز باشد و کف پاها به یکدیگر چسبیده باشد . آرنج ها را بر روی زانوها بگذارید و زانوها را آهسته با کف دست به طرف پایین فشار داده تا ماهیچه های داخلی کشیده شوند .






نشستن قورباغه ای به پهلو
به حالت قورباغه ای بنشینید . دست چپ را بر روی زمین نزدیک پای چپ بگذارید تا ماهیچه های سمت راست بدن کشیده شوند . سپس این حرکت را از طرف راست انجام دهید . کشش بیشتر هنگامی ایجاد می شود که بازو بطرف بالا و از بالای سر به طرفین کشیده شود .




کشش به حالت گشاد نشستن

صاف بنشینید و پاها را به طرفین بازکنید . در حالیکه پشت و پاها صاف هستند ، آهسته بطرف جلو و بر روی ران خم شوید تا در ماهیچه های ران و زانو احساس کشش کنید . کشش را ۸ تا ۱۶ شماره بشمارید .

کشش پشت و پایین تنه

به پشت بخوابید تا پاها صاف بر روی تشک قرار گیرند . زانوی راست را خم کنید و پای راست را نزدیک زانوی چپ قرار دهید سپس آهسته زانوی راست را از روی پای چپ عبور دهید . در این حالت سعی کنید که هر دو شانه شما بر روی زمین باشد . برای ۱۲ تا ۲۴ شماره در این حالت بمانید و به حالت طبیعی تنفس کنید . به حالت اولیه برگردید و حرکت را با طرف چپ تکرار کنید .

حرکت شنا رفتن
حرکت را به این صورت شروع کنید که : صورت به سمت پایین و رو به تشک و کف دستها نیز نزدیک به شانه و روی تشک باشد . با فشار بر روی دستها و آرنج بدن را از روی تشک بلند کنید . در حالیکه ساق پاها بر روی تشک است ، پشت صاف و سر و گردن و پشت در یک راستا باشد . خودتان را تا حدی که سینه تقریباً در تماس با تشک باشد پایین ببرید و مجدداً بالا بیایید و آرنج ها را کاملاً بازکنید . چنانچه نیروی بلند شدن را ندارید در این حالت آرنج های خود را تا سطح تشک خم کنید .


جمع کردن ( انقباض ) ران
به پشت بخوابید . بوسیله منقبض کردن عضلات شکمی و باسن رانها را بطرف بالا ببرید . برای ۴ تا ۸ شماره در این حالت بمانید . سپس به حالت اولیه برگردید . توجه داشته باشید در طول حرکت پشت شما باید در تماس با زمین باشد .

قوس گربه ای
حرکت را با دستها و زانوها بر روی تشک شروع کنید . پشت خود را جمع کرده و به حالت کمانی در بیاورید ( مانند یک گربه عصبانی نگهدارید ) و سپس به حالت اولیه برگردید . در طول حرکت بطور طبیعی تنفس کنید .


کشش مهره های پشت کمری
به روی شکم دراز بکشید بطور ی که آرنج ها و ساعدها صاف قرار گیرند و کف دستها روی زمین باشند . به آهستگی بالاتنه را حدود ۲۰-۱۵ سانتیمتر از روی زمین بلند کنید و ( ۴ تا ۸ شماره بشمارید ) سپس به حالت اول برگردید . نباید با بازوها فشار وارد آورید ؛‌بلکه این حرکت را باید توسط پشت انجام داد . در صورت نیاز بازوها به تعادل و نگهداری وضعیت بدن کمک می کنند .

How can I increase my height after 18?
جمعه 13 مرداد 1396 09:21 ق.ظ
Hey! I know this is somewhat off-topic but I had to ask.
Does building a well-established blog like yours take a lot of work?
I am completely new to operating a blog but I do write in my diary on a daily basis.
I'd like to start a blog so I can share my personal experience and
thoughts online. Please let me know if you have any
kind of suggestions or tips for brand new aspiring blog owners.
Thankyou!
http://mccormickdbuuyyfxlm.snack.ws/contracted-big-toe.html
شنبه 31 تیر 1396 05:56 ق.ظ
Hi there to every body, it's my first visit of this
web site; this website contains remarkable and genuinely excellent stuff designed for visitors.
foot pain going down stairs
جمعه 16 تیر 1396 08:14 ق.ظ
Hello, Neat post. There is an issue together with your
website in internet explorer, may test this? IE nonetheless is the marketplace chief and a good component of other people will omit your
excellent writing due to this problem.
http://aspiringtroupe408.snack.ws
سه شنبه 13 تیر 1396 04:20 ق.ظ
Hey there! This is my first visit to your blog!
We are a collection of volunteers and starting a new initiative in a community in the
same niche. Your blog provided us beneficial information to work on.
You have done a extraordinary job!
holliend.mihanblog.com
یکشنبه 11 تیر 1396 05:21 ب.ظ
I absolutely love your blog and find many of your post's to be just what I'm looking for.
Do you offer guest writers to write content available for you?
I wouldn't mind writing a post or elaborating on a number of the
subjects you write concerning here. Again, awesome web log!
jerrybrucculeri.wordpress.com
چهارشنبه 3 خرداد 1396 08:07 ق.ظ
I really like it when people come together and share opinions.
Great blog, stick with it!
http://renitaweingarten.hatenablog.com/
چهارشنبه 3 خرداد 1396 02:48 ق.ظ
Why visitors still make use of to read news papers when in this technological world all is available on web?
caseywzoqppbhlk.over-blog.com
جمعه 29 اردیبهشت 1396 03:18 ق.ظ
What's up i am kavin, its my first occasion to commenting anyplace, when i read this post
i thought i could also make comment due to this good paragraph.
BHW
چهارشنبه 30 فروردین 1396 03:09 ق.ظ
With havin so much content and articles do you ever run into any problems of plagorism or copyright violation? My blog
has a lot of exclusive content I've either written myself or outsourced but it looks
like a lot of it is popping it up all over the internet
without my permission. Do you know any solutions to help stop content from being ripped off?
I'd really appreciate it.
BHW
دوشنبه 28 فروردین 1396 02:16 ب.ظ
Highly descriptive article, I loved that a lot.
Will there be a part 2?
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر

درباره وبلاگ

این وبلاگ برای استفاده علاقه مندان به هنر های رزمی است.
مدیر وبلاگ : Mohammad Hosein Basiri

آخرین پست ها

جستجو

نظرسنجی

  • زیبا ترین ورزش رزمی به نظر شما کدام است؟









نویسندگان